Top
Τίτλοι Σπουδών

2021 Υποψήφια Διδάκτορας Συμβουλευτικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης

2013  Απόφοιτη Π.Μ.Σ. Ψυχολογία Υγείας, Πανεπιστήμιο Κρήτης

2010  Πτυχίο  Τμήματος Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Κρήτης

2005  Πτυχίο Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, Ειδίκευση Ψυχολογία Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Εργασιακή Εμπειρία σε Δομές Ψυχικής Υγείας

10/2018 – σήμερα  Ψυχολόγος στο Συμβουλευτικό Κέντρο Φοιτητών, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ρέθυμνο

9/2013 – σήμερα:  Ιδιωτικό γραφείο: Ατομικές συνεδρίες, Ομαδικές και Οικογενειακές συνεδρίες,  βιωματικά σεμινάρια, συνεδρίες μέσω skype

9/2015 – 1/2022  & 9/2024 – σήμερα:  Συνεργάτης Attachment Parenting Hellas

 9/2013 – 6/2020  Ψυχολόγος στον βρεφονηπιακό σταθμό «Ζουζουνοσχολείο»

10/2013 – 6/2016     Εθελόντρια Ψυχολόγος στο Σ.Κ.Φ Πανεπιστημίου Κρήτης,  Ρέθυμνο

2/2013 – 12/2013   Εθελόντρια Ψυχολόγος στην Ψυχιατρική κλινική του Γ.Ν. Ρεθύμνου

10/2012 – 4/2013   Ψυχολόγος σε βρεφονηπιακό σταθμό, «Φτερουγίσματα»

6/2010 – 8/2010   Ψυχολόγος- βοηθός στο Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης, «Τα Μηλαρόνια»

9/2005 – 7/2007    Εκπαιδεύτρια ατόμων με ειδικές ανάγκες, Σύνδεσμος Θεραπευτικής Ιππασίας Ελλάδος

  • Σχεδιασμός θεραπευτικών προγραμμάτων με στόχο την αποκατάσταση ατόμων με ειδικές ανάγκες (νοητική στέρηση, αυτισμός, υπερκινητικότητα)
  • Διοργάνωση ομάδας γονέων ψυχοεκπαιδευτικού χαρακτήρα με τη βοήθεια επόπτριας

7/2004-7/2005 Τηλεφωνήτρια της γραμμής ΣΟΣ κατά της Ενδοοικογενειακής βίας

  • Στήριξη γυναικών και παραπομπή τους σε αρμόδιους φορείς
Σεμινάρια – Μετεκπαίδευση

10/2019 – 8/2023  Εκπαίδευση σε Μεταμοντέρνα Μοντέλα Συστημικής Ψυχοθεραπείας (Κονστρουκτιβισμός), Κέντρο Συστημικής Μελέτης  και Θεραπείας, Αθήνα

2/2018 – 7/2018   Εκπαίδευση στην Τραυματοθεραπεία με τη μέθοδο EMDR,  Ινστιτούτο Τραυματοθεραπείας, Χανιά

5/2016 – 9/2017    Εκπαίδευση στην Σωματική Ψυχοθεραπεία, Ματθαία Σπαθαράκη, Ρέθυμνο

9/2015 – 4/2017   Εκπαίδευση στην Οικογενειακή-Συστημική Ψυχοθεραπεία, Αχιλλέας Προκοπίου,  Χανιά

20 – 22/2/2012     Εκπαίδευση στη: «Συμβουλευτική Ομηλίκων μέσω τηλεφώνου», Μαλικιώση-Λοΐζου, 18 ώρες, Ρέθυμνο

10/2010 – 1/2011     Εκπαίδευση στο πρόγραμμα εξ αποστάσεως: «Ανάπτυξη  Προγραμμάτων Προαγωγής και Αγωγής της Υγείας», 60 ώρες, Ε.Κ.Π.Α.

 9/2009 – 5/2010        Εκπαίδευση στο πρόγραμμα «Επιμόρφωσης και Εξειδίκευσης στην  Ειδική Αγωγή», Πανεπιστήμιο Αιγαίου, 400 ώρες, Χανιά

10/2005 – 6/2007     Εκπαίδευση στην Οικογενειακή- Συστημική Συμβουλευτική,   Εργαστήριο  Διερεύνησης Ανθρωπίνων Σχέσεων, Αθήνα

Ανακοινώσεις σε Συνέδρια και Ημερίδες με Υποβολή Περίληψης

   9-12/11/2023  8ο Πανελλήνιο Συνέδριο Συμβουλευτικής Ψυχολογίας:

– «Ο ρόλος της ακαδημαϊκής ψυχικής αντοχής στην προσαρμογή στο                           ακαδημαϊκό περιβάλλον και την ακαδημαϊκή επιτυχία των πρωτοετών                         φοιτητών: Πιλοτική Μελέτη», Πάντειος, Αθήνα

– «Διαβαθμισμένο Μοντέλο Φροντίδας (Stepped Care Model): Μια                              καινοτόμα πρόταση λειτουργίας των Συμβουλευτικών Κέντρων Φοιτητών                    (ΣΚΦ) μέσα από το παράδειγμα του ΣΚΦ Πανεπιστημίου Κρήτης»,                               Πάντειος, Αθήνα

 26-27/11/2022   Υβριδική Διημερίδα Συστημικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος: «Η αυτονομία ως βασικός παράγοντας κινητοποίησης στη θεραπευτική διαδικασία», Θεσσαλονίκη

 5 – 9 /10/2022     18ο Συνέδριο Πανελλήνιας Ψυχολογικής Έρευνας της ΕΛΨΕ: «Η  συναισθηματική ρύθμιση, η ακαδημαϊκή ψυχική αντοχή και η ακαδημαϊκή προσαρμογή από τη σκοπιά της Θεωρίας Αυτοπροσδιορισμού: μια συστηματική ανασκόπηση», Πάντειος, Αθήνα

  25/9/2021          Ημερίδα υποψήφιων διδακτόρων και μεταπτυχιακών φοιτητών/τριών: «Εξ   αποστάσεως εκπαίδευση και ματαίωση των βασικών ψυχολογικών αναγκών ως απότοκα της πανδημίας», Τμήμα  Ψυχολογίας, Π.Κ.

6-9/5/2010   3ο  Πανελλήνιο Συνέδριο Συμβουλευτικής  Ψυχολογίας: “Όρια στην άσκηση της Συμβουλευτικής. Η Συμβουλευτική στην κοινότητα», Τμήμα Ψυχολογίας, Ρέθυμνο

Επιστημονικές Δημοσιεύσεις και Εργασίες

Δημοσιεύσεις Άρθρων σε Περιοδικά με Κριτές

Vallone F, Galvin J, Cattaneo Della Volta MF, Akhtar A, Chua S, Ghio E, Giovazolias T, Kazakou Z, Kritikou M, Koutra K, Kovacevic S, Lee-Treweek G, Mašková I, Mavritsaki E, Nastic J, Plassova M, Stuchlíková I., Zurlo MC. (2023) Technostress and academic motivation: direct and indirect eects on university students’ psychological health. Front. Psychol. 14:1211134. doi: 10.3389/fpsyg.2023.121113

 

Kritikou M., Giovazolias T. (2022) Emotion regulation, academic buoyancy, and academic adjustment of university students within a self-determination theory framework: A systematic review. Front. Psychol. 13:1057697. doi: 10.3389/fpsyg.2022.1057697

 

Συμβολή σε Συλλογικούς Τόμους

        Kritikou M., Giovazolias T. (2022) Emotion regulation, academic buoyancy, and academic adjustment of university students within a self-determination theory framework: A systematic review. In Perzikianidis, C.; Stalikas, A.; Parpottas, P. (edit), An integrative positive psychology approach into counseling in different settings, Front. Psychol., doi: 10.3389/978-2-8325-2528-9

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα – Προσανατολισμοί
  • Θεωρία Αυτοπροσδιορισμού
  • Συναισθηματική Ρύθμιση
  • Ομαδικά προγράμματα/παρεμβάσεις σε φοιτητές